anitahellberg

Alla inlägg under november 2011

Av Anita Hellberg - 30 november 2011 19:21

Hej!

hej nu skall jag skicka ett brev till Sara, det är hon som

har gjort min blogg, men det tar tid att lära sig

detta,jag får göra om flera gånger , så här kommer

det kort på oss, ha det så bra  kram  från ANITA


 

Av Anita Hellberg - 23 november 2011 21:12

hej!

Nu skall jag berätta om min underbara man, vi

träffades i okt 1976 och allt var så underbart.

att man kan känna så för någon är ju otroligt

och det blir ju bara värre med åren som går

kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 21 november 2011 17:24

Hejsan!!!!

Nu är det måndagskväll, och jag har bakat ludssebullar

i dag på förmiddagen,dom blev goda. Sedan har Rolf

och jag satt dit ljusslingan på våran balkong, det ser

jullikt ut, så på torsdag så åker stakarna upp. då

blir det ljust och fint, för jag har ju putsat fönstren .

 kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 19 november 2011 21:44

Hejsan!

Nu är det lördagskväll och jag har chattat MSN med min lilla syrra,

jätte kul tycker jag, synd att det inte är flera som gilar det .

för det är ju så kul när man inte träffas så ofta, så här kan det se ut

kram från ANITA.

Älskar min lilla syster.


 


Av Anita Hellberg - 17 november 2011 19:13

Hejsan!

Ja nu är det kallt och dimmigt ute, inget kul alls.

Jag gillar inte vintern eller kylan varken inne eller ute.

Nä tackar vet jag sommaren varmt och skönt. så jag skickar

med en bild som jag tycker är varmt och skönt

kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 16 november 2011 15:34

Hej alla där ute!!!

vi har jättefint väder med sol och du...ingen blåst.

Det är ju snopet,för här i Jönköping blåser det jämt.

Jag har putsat fönster i dag så nu är det bara att

vänta på att få sätta upp adventstakarna i fönstren.

ha det så bra kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 13 november 2011 16:03

Hej!

Nu har Arne och Anki åkt hem igen,tänk va tiden

går fort när man har roligt,hoppas att det blir

flera gånger,vi var ute och gick en sväng, sedan

spelade vi kort till kl 01.45 i natt. kram från oss ANITA


 

Av Anita Hellberg - 13 november 2011 15:57

Hejsan!!!!!

Nu har Arna och Anki varit här, vi hade så jätteträvligt.

Vi fick en sådan fin bricka med en massa godis och frukter

på som Aniki hade gjort, så den åt , det var roligt att dom kom.

kram ANITA


 

Presentation


Hej jag är en kvinna på 67 år. Gillar allt som är fint och vakert. Jag tycker om att vara med mina barn, barnbarn och man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards