anitahellberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anita Hellberg - 26 augusti 2012 15:46


    a

Av Anita Hellberg - 26 augusti 2012 15:45

a

 

Av Anita Hellberg - 26 augusti 2012 15:41



 



Av Anita Hellberg - 26 augusti 2012 15:29

Hejsan alla!

Nu har det slutat att regna för tillfället, få se hur länge det varar-

Nu skall jag berätta vad trevligt vi hade när min bror Arne fyllde

 60 år. Det var riktigt roligt att träffa alla som vi inte har träffat på 

länge. Arnes fru Anki hade fixat en överrasknings fest åt han.

Han blev riktigt överraskad, men det var ju det som var meningen.

Nu skall jag fixa lite kort kram ANITA.


 

Av Anita Hellberg - 18 augusti 2012 17:17

Hejsan!

Vädret är konstigt ena dan så skiner solen och det är varmt och skönt,

nästa dag så regnar det,men det är rätt så varmt ute änndå fast ingen 

sol bara moln så långt ögat kan se, men i morgon sägs det att det  skall 

bli fint igen, man får väl leva på hoppet då,så man får ta sig ett bad i Vätten.

ha en skön lördag så ses vi kram från ANITA.

 

Av Anita Hellberg - 15 augusti 2012 22:22

Hej!

Nu skall jag skriva lite i min blogg, det är 41 år sedan jag 

födde min tredje dotter, nu börjar jag känna mej gammal.

hon har själv två underbara barn Hannes och Sara som hon  

vill skall lyckas i livet som alla andra ,men skall få göra 

sina misstag dom med som alla andra. jag beundrar 

henne för hennes arbete med barnen, det är tjat oåter tjat

men det går åt  har jag sett,men hon gör det bra .Jag

älskar er alla ha det så bra kram från mej ANITA

 

Av Anita Hellberg - 12 augusti 2012 17:50

rHejsan!

nu har vi varit i Stockholm i 16 dagar.har varit skönt.

vi har badat vid Trintorp badet i Tyresö, och det var skönt 

och fint vatten. som i Vätten fast varmare, sedan firade 

vi Arne som fyllde 60 år och det var jättekul att träffa 

alla, vi bodde i Linus och Ankis hem, och det är så lättstädat

så jag tog det lungt. det var kul när familjen kom hem igen.

nu är vi hemma och allt går som vanligt igen, BRA med 

andra ord. kram från ANITA

 

Presentation


Hej jag är en kvinna på 67 år. Gillar allt som är fint och vakert. Jag tycker om att vara med mina barn, barnbarn och man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards