anitahellberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Anita Hellberg - 23 maj 2012 09:06

Hej

Jag skulle sätta dit ett kort men det gick inte så bra provar igen .kram Anita


 

Av Anita Hellberg - 23 maj 2012 08:55

Hejsan!

Nu har vi varit i Stockholm,det var trevligt som vanligt,

träffade alla tre tjejerna och deras barn och min syster Kicki 

och hennes man Rolle, som hade en så fin stuga. Vi hade

fint väder och det var skönt att sitta ute trots min tå, det

gör ont att gå och att ha skor på sig, men det går skapligt

att cykla. Vi köpte en ny kaffebryggare och 6 ölglas där,

idag skall vi åka och köpa några fiskar till akvariet.

Ha det så bra vi hörs kram ANITA.



Av Anita Hellberg - 7 maj 2012 17:18

Hejsan!!!!

Jaha nu har vi varit ute och gått, men vinden var kylig.

Sedan blev det lunch och vila på maten, Rolf kollar på

hockyn,fast det är ju Sverige o danmark kl 20.00 i kväll.

jag skall bara steka några pankisar tills i kväll, det var

ett tag sedan, nu får ni ha en trevlig kväll må så gott kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 6 maj 2012 09:18

Hejsan alla!

Nu är det söndag och det är soligt ute men ack så kallt.

Vi kollade på ishockyn i går,ja faktiskt så var det lite

spännande trots att jag inte gillar det,få se om jag kollar

i morgon med.Skall man gå ut i dag så får man ta varma

kläder för vi har haft frost i natt, nu skall jag fixa lite

ha en skön söndag ha det så bra kram ANITA


 

Av Anita Hellberg - 1 maj 2012 11:08

Hejsan!

nu är det maj månad hoppas att den blir varm och skön.

har varit regnigt och kallt länge nu,vi var vid Rocksjön

i går kväll och kollade på elden och hörde lite sång.

Det var rätt så mycket folk för det var en fin kväll.

ha det så bra vi hörs kram ANITA.


 

Presentation


Hej jag är en kvinna på 67 år. Gillar allt som är fint och vakert. Jag tycker om att vara med mina barn, barnbarn och man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards