anitahellberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Anita Hellberg - 12 februari 2014 17:58

Hejsan!!!!

nu var det länge sedan jag var på bloggen,men bättre sent än aldrig.

nu har vi varit på banken och ordnat en dosa att betala räkningar  med,

hua vad det var bökigt innan man lär sig, men med två huvuden så

skall det väl funka, ..allt är lätt när man kan det, så det blir säkert bra .

nu är det drygt en månad kvar tills vi åker till värmen, skall bli skönt

det var ju 11 månader sedan vi bestämde oss att åka, men tiden

har gått så fort, så nu har man fyllt år igen,kan inte tro att det är fem

år sedan jag slutade att jobba,nu får tiden gå saktare så vi

hinner med allt som vi vill göra,nu får ni ha det så bra så

länge....det är tack vare SARA som jag kan detta,hon har skrivit

upp på en lapp hur man gör .jag har inte kommit ihåg det annars.

ha det så kra kramisar ANITA. skall försöka sätta en kort med.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en kvinna på 67 år. Gillar allt som är fint och vakert. Jag tycker om att vara med mina barn, barnbarn och man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards